Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse til international transportvirksomhed i Taulov

Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

Arbejdssted:
Taulov
Oprettet:
03.04.24
Udløber:
02.05.24
Jobtype:
Fastansættelse
Jobkategori:
Tværgående arbejde

Tværgående arbejde

Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse til international transportvirksomhed i Taulov

Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

For at sikre et fortsat vækstgrundlag udvider LS Intertank deres Operations Department med endnu en dygtig Operations Manager, denne gang med ansvar for personale og driftsledelse. Der ønskes et styrket fokus på stærke kunderelationer samt en effektiv og kvalitetssikker drift, som varetages af nuværende Operations Manager, Flemming, der har mere end 25 års brancheerfaring. Du vil i tæt samarbejde med Flemming blive ansvarlig for processer og personaleudvikling.

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse. Forudsætningerne for at effektivisere og højne teamspirit er i fokus, så der fortsat kan leveres førsteklasses transportløsninger hver dag - og her får du en vigtig rolle.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.

Vil du læse mere om LS Intertank, kan du læse mere her.

Stillingens ansvarsområder:
I rollen som Operations Manager vil du være ansvarlig for den overordnede ledelse af et dygtigt team, der primært består af disponenter og koordinatorer. Du vil få personaleledelsen af 14 medarbejdere og et tæt samarbejde med Flemming, der er ansvarlig for både kundekontakten og den daglige faglige sparring med teamet. Sammen får I en unik mulighed for et skabe et rum for styrkelse af de daglige rutiner og udvikling, samt sikre teamets kompetencer fremadrettet. 

Du vil være drivkraften bag procesoptimering og implementering. Du vil være en nøgleperson i dit arbejde med procesbeskrivelse samt udvikling og strukturering af arbejdsmetoder. Du vil i samarbejde med COO og Flemming styrke implementeringen af KPI’er med henblik på at kvalitetsoptimere og tydeliggøre fælles mål for teamet. I vil ligeledes arbejde med at styrke samarbejdet med kunderne, fortætte det gode og udviklende samarbejde kollegaerne imellem og sidst, men ikke mindst, på sigt arbejde med snitfladerne til de øvrige afdelinger.

Samtidig vil du indgå i arbejdet med at onboarde nye kunder, så du og Flemming sammen sikrer, at der opretholdes et højt niveau af overblik, kvalitet og kapacitet.

Stillingen vil referere til COO og være en del af ledergruppen, hvor man aktivt indgår i samarbejdet med sine lederkollegaer. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet mellem 8-18.

Hvem er du?
Som person brænder du for og har en stærk baggrund i personaleledelse og procesoptimering. Du besidder evnen til at udvikle og styrke teams - personligt såvel som fagligt. Det er vigtigt, at du har gode kommunikationsfærdigheder, så formålet med dine indsatser står tydeligt. Du skal både kunne motivere og følge tæt op på de aftaler, der aftales, så du sikrer kontinuitet og viden om, hvor I er i indsatserne. Du har derudover gode samarbejds- og koordineringsevner, erfaring med KPI-styring samt evner at sikre et godt overblik og en stærk kvalitet af dine opgaver.

Vi leder således efter en person, der brænder for at konsolidere og rammesætte de nuværende processer, samtidig med at du skal facilitere og integrere den nye udvikling.

Du tilbydes
En central rolle i en veletableret familie virksomhed med et højt innovativt drive og med muligheder for faglig og personlig udvikling. En stilling, hvor du er med til at omsætte idéer og viden til praksis, og hvor dit arbejde får en væsentlig betydning.

Grib muligheden og søg stillingen
Career | a JKS Company varetager rekrutteringsprocessen for LS Intertank, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning samt CV via ”søg stillingen”. 

Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Vibeke Winberg, på tlf. 7332 5756.
 

Del dette jobopslag
Om jobbet
Arbejdssted:
Taulov
Oprettet:
03.04.24
Udløber:
02.05.24
Jobtype:
Fastansættelse
Jobkategori:
Tværgående arbejde
LS Intertank
Om virksomheden
LS Intertank provides full-service transport solutions, and we are currently frontrunners within our field. Our HQ is located in Taulov, where you will become part of a team who is passionate about succeeding together and with our customers. We offer an informal and respectful working environment, and our culture is characterized by a high degree of trust, propriety, and close relationships, which in combination with our high capacity and flexibility creates a unique workplace. We strive to ensure a good work-life balance for our employees, and for this reason all dispatchers take part in a duty-phone turnus. In 2021, we will begin building our new headquarter in Taulov, and we look forward to offering our employees a lovely new working environment with state-of-the-art facilities.
Har du spørgsmål?
JKS Fredericia
Navervej 20, 1. sal
7000 Fredericia

Udløber: 02.05.24

Søg jobbet