Om os

Rekruttering kan være mange ting, men handler altid om at finde mennesker og virksomheder, der er rigtige for hinanden.

Alle udfordringer
er unikke

Der er ikke to mennesker, der er ens. Og der er heller ikke to virksomheder, der er ens. Derfor ser vi hos Career hver eneste rekruttering som en unik udfordring. Vi tror i den sammenhæng på værdien af at sætte os i andres sted.

 Det er med til at sikre, at vi altid giver den bedste og mest indsigtsfulde rådgivning og sparring. En ledig stilling er for os ikke bare en stilling, der skal besættes. Det er den vigtigste mulighed for at matche de rigtige mennesker med den rigtige virksomhed og skabe gode resultater for alle.

En del af JKS Company

Career er en del af JKS Company, som siden starten i 1995 har udviklet sig til en af Danmarks største bemandingsvirksomheder. JKS består af fire ben. Foruden Career er det Professionals, der har speciale i rekruttering af freelancekonsulenter, Assistance, der leverer personale til hoteller, kantine og restauration og JKS, som står bag skræddersyede vikarløsninger til dansk erhvervsliv.

JKS Company er sat i verden for at styrke og flytte det potentiale, der findes i mennesker såvel som virksomheder.

Gå til jks.dk

Sådan rekrutterer vi

Vi benytter os af en gennemprøvet proces, der tilpasset den enkelte rekruttering sikrer et smidigt forløb og et værdiskabende match. Processen består af fem trin; opstartsmøde, search, selection, interview samt evaluering.

Se vores proces
Hos Career har vi tre kerneværdier. De er et pejlemærke for vores måde at arbejde på og for vores samarbejde med virksomheder og kandidater.

Effektivitet

Vi tror på værdien af den gode og konstruktive dialog. Det giver på den ene side kompetente, engagerede og tilfredse medarbejdere og på den anden side hurtig og effektiv opgaveløsning.

Troværdighed

Vi holder ikke bare, hvad vi lover eller siger tingene, som de er. Vi er altid åbne og ærlige omkring vores handlinger. Vi tror på, at troværdighed er noget, vi gør os fortjent til.

Engagement

Mennesker er forskellige og motiveres af forskellige ting. Derfor gør vi meget ud af at skabe vide rammer i alle led af organisationen. Det sikrer alle parter det mest engagerede og værdifulde samarbejde.

Allan Rønne Gudbergsen

Head of Career
Læs mere om Allan Rønne Gudbergsen

Jeg har beskæftiget mig med rekruttering i 15 år og har erfaring fra flere bureauer og nogle af de største virksomheder i Danmark. Qua de mange år i faget, kan jeg understøtte rekrutteringsprocesser på tværs af næsten alle værdikæder og organisatoriske niveauer. Jeg har gennemført mere end 1000 rekrutteringsprocesser igennem årene og selvom der har været et vist fokus på de tekniske discipliner, har jeg også beskæftiget mig med profiler indenfor ledelse, strategi, salg, indkøb, HR og kommunikation. I dag er jeg leder af Career, herunder alle medarbejderne, og det er derfor ganske få rekrutteringsprocesser jeg selv forestår. Dog er det et vigtigt ledelsesprincip for mig, at være med i fronten og tage del i de daglige opgaver og forretningen.

Ønsker du at høre mere?

Er du blevet interesseret i at høre mere om Career og vores rekrutteringsproces? Kontakt os og bliv klogere på, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.