Rekrutteringsproces

Succesfuld rekruttering bygger på en klar indsigt i den enkelte virksomheds behov og situation. Til det formål har vi hos Career en gennemprøvet proces, der er med til at sikre et smidigt forløb og et værdiskabende match.

Fem trin til det
rigtige match

01

Opstartsmøde

Her analyserer vi virksomhedens behov for en ny ansættelse og udarbejder de nødvendige kriterier og den ønskede profil til jobbet.

02

Search

For at tiltrække de rette kandidater gør vi brug af vores netværk, annoncering, research af markedet og headhunting.

03

Selection

I denne fase foretager vi screenings og interviewer udvalgte kandidater om deres forventninger og profil samt afstemmer med kunden om de mulige kandidater.

04

Interview

Her foretages der interview af kandidaten hos kunden, og kandidaten bliver testet på sin faglighed og profil. Disse data analyseres. Hvis det rette match opstår, udarbejdes jobtilbud og kontrakt.

05

Evaluering

I den sidste fase evaluerer vi i samarbejde med kunden og kandidaten på proces, onboarding samt den samlede oplevelse af forløbet.